CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5/10/09

γιατι;;;;..χωρις εσενα!!



γιατι;;;........ερωτηματικα και απαντησεις που δε ερχονται και δε ξερω αν προκειται να ερθουν
λεξεις κειμενα και φρασεις...που καταλαγιαζουν ή φουντωνουν τα συναισθηματα
εκανα ενα βημα και με αφησες μονο μου....
προσπαθησα να σου πω πως ειμαι ετοιμος να ερθω, να κουρνιασω στην αγκαλια σου...
κι ειπες ΟΧΙ...ΔΕ ΘΕΛΩ...αιτιολογησες πως πιεστηκα και γι αυτο δε θελεις...
και σταματησες να μου μιλας....
σταματησες να λες εστω και καλημερα...
γιατι;;;;....
ειπες οταν σε φωναζα να ερθεις....εγω εδειχνα αδιαφορια....
τωρα δε θες...
δε σου ριχνω ευθυνη που δε θες....

γιατι....γιατι;;;;
στεγνωσε το στομα μου....
κολλησε ο νους μου....

χωρις εσενα....ειμαι πεταλο που το πετα ο ανεμος εδω και εκει
χωρις εσενα ειμαι....το παιδι που αφηνεται να κανει τα πρωτα του βηματα χωρις στηριξη
χωρις εσενα....νιωθω την ανασφαλεια να με τυλιγει
χωρις εσενα ....ειμαι ενα τιποτε!!!